Saturday 12 December 2015

SAHABAT

SAHABAT kau umpama permata
kau ada ketika aku suka dan duka.
sayang aku padamu sungguh dalam
Sungguh sungguh aku rindu padamu

Tiada ada pengantimu dalam diri ini
kau ilham pada diri aku
meski ada salah silap hari tertentu
kau tetap bersama aku

sahabat pimpinlah aku ke syurga
bawalah tangan aku menuju ke jalan Allah
Ajarkan kaki aku untuk melangkah arah kebaikan
sama-sama melakukan kemuliaan.

Sungguh sahabat aku rindu
sungguh sahabat aku sayang pada mu
sungguh sahabat lindungi aku
sungguh sahabat ajarkan aku.

Lagu atau bende ape tah ni aku tujukan khas buat roommate aku nuna n imah.. x lupa jugak buat rakan seperjuangan aku kelas 1A DAT. dan kawan" lama aku 5SAIN TULEN. GOOD LUCK UNTUK KEHIDUPAN  korang dan teruskan berjuang meski ad onak dan duri hehehe
SAYANG KORANG.. muaah cked



6 comments:

  1. Waaa,, mashiii,, nah muahhh byk aku kasihhh 😘😘😘😘😘😘

    ReplyDelete
  2. Waaa,, mashiii,, nah muahhh byk aku kasihhh 😘😘😘😘😘😘

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hahaha.. da jadi blogger ye sekarangg..

    ReplyDelete