Friday 11 December 2015

MAAFKAN AKU

Salah aku ke kalau jauhkan diri dari korang, kesabaran aku ada hadnya. hati aku x kuat nak lalui semuanya.. Kau kawan aku sepatutnya kau faham aku, kau tau ape yang aku suka dan apa yang aku x suka. aku x suka orang ulang banyak kali pasal diri aku, barang dan semua la.. yang penting aku x suka. kau nak aku yang dulu, sedangkan kita baru berkawan x sampai sebulan, kau x tau peragai  sebenar aku lagi.Aku boleh terima kau kalau kau ubah cara kau. Cara kau buat aku sakit hati. memang berdosa orang berkecil hati tapi aku x boleh elak semua to.. Kalau aku x suka aku akan tunjuk semuanya. Biar orang nampak yang aku x suka tapi kalau aku da suka aku akan buat cara aku suka tapi tolong hargai.Kalau aku x suka, Aku akan cuba untuk berbaik selagi boleh tapi aku da cakap yang had aku ada batas bila had aku da sampai tahapnya aku harap kau faham, aku akan jauhkan diri aku.   MAAFKAN AKU.

No comments:

Post a Comment