Sunday 13 December 2015

HIDUP AKU

ASSALAMUALAIKUM.....kadang-kadang aku rasa macam nk hidup sorang-sorang je dalam dunia ni. Tapi aku tau semua to x mungkin terjadi melainkan kalau aku ad dunia aku sendri. Bila aku jalan sorang diri kadang aku rasa selesa, tenang dan damai je walaupun tiada teman  disisi untuk berbual sepnjng jalan sehingga sampai destinasi.. kan.. kan.. Aku kadang-kadang x faham dngan diri aku, apa yg aku nk dalam hidup ni. Kadang aku rasa happy, kadang rasa moody dan kadang rasa nk nagis. tp bila part nagis  ni mesti x kuar air mata walau mcm mne nk nagis skli pon.. aku rasa aku perlu seseorg kot untuk dengar aku nagis.. seyes kalau aku boleh putarkan waktu aku nak masa aku kecik-kecik dulu, takde masalah pon y nk kne pkir tapi semua tau kan itu semua xkn pernah belaku.. Apa yang aku patut lalui sekarang adalah PERLU DAN MESTI LALUI.. sejauh mna pon aku mengelak aku kena hadapi. xdek seorang pon yg xdek masalah.. aq dop tau da nk cite bende at sni.. smpai sni je la.. nnty aku update lg.. bye.. bye..

No comments:

Post a Comment